

129 zł netto
(Darmowa wysyłka do punktu DPD - aktywne dla wybranych produktów)
Brama wyposażona w napęd do bramy to bardzo wygodne rozwiązanie. Zautomatyzowany system za pomocą prądu z sieci otwiera bramę po naciśnięciu przycisku w pilocie. No właśnie, a czasami zdarza się, że prądu nie ma. I co wtedy? Rozblokowywać napęd? Ściągać go z bramy? Nic z tych rzeczy. Wystarczy zastosować do naszego napędu zestaw do awaryjnego zasilania napędu bramy. Dzięki temu można wykonać nawet kilkanaście cykli pracy* na jednym ładowaniu.
Jedynym warunkiem jest zestaw zasilany 24V DC, a centrala sterująca umożliwia podłączenie awaryjnego zasilania oraz może doładowywać akumulatory. Kompatybilność:
UWAGA! W przypadku chęci zastosowania naszego modułu do zasilania napędów innych producentów UPEWNIJ SIĘ o kompatybilności (sprawdź w specyfikacji posiadanego napędu). *-ilość cykli uzależniona jest od poboru prądu w zestawie
Instrukcja obsługi
Pobierz instrukcję obsługi oraz montażu Awaryjnego zasilania 24V
Znakomity produkt. Idealnie współpracuje z sterownikiem bramy elektrobim, od teraz awaria sieci nie odcina mnie od dostępu do posesji. :)
Wszystko OK
Ok.
1 056 zł netto
Awaryjne zasilanie napędu bramy 24V
129 zł netto
check_circle
check_circle
Zasilanie awaryjne
Produkt spełnia swoje zadanie jako awaryjne zasilanie napędu bramy 24V i działa zgodnie z oczekiwaniami. Jednak mam kilka uwag, które warto wziąć pod uwagę przy dalszym doskonaleniu urządzenia: Plusy: Funkcjonalność zgodna z opisem – urządzenie działa poprawnie i zapewnia awaryjne zasilanie. Kompaktowa obudowa, łatwa do zamontowania. Minusy / Sugestie do poprawy: Mocowanie akumulatorów: Akumulatory w obudowie były jedynie lekko posmarowane klejem na gorąco, co niestety nie zapewnia odpowiedniego trzymania. W moim przypadku podczas transportu akumulatory odpadły i przemieszczały się swobodnie w puszce. Zalecam zastosowanie solidniejszych uchwytów lub mocowania mechanicznego. Bezpieczeństwo elektryczne: Brakuje bezpiecznika przy samych akumulatorach. Obecne rozwiązanie, gdzie przewody są podłączone bezpośrednio do akumulatorów i dalej do centrali, może być ryzykowne. W przypadku zwarcia podczas prac serwisowych może dojść do poważnych uszkodzeń. Brak dedykowanego złącza w centrali: W centrali nie ma osobnego złącza dla akumulatora – przewody są podłączone do głównego konektora. To utrudnia serwisowanie, ponieważ nie można łatwo odłączyć samego akumulatora bez rozłączania innych peryferiów. Co ciekawe, w centrali jest osobny konektor dla wyjścia "SP", więc dodanie dedykowanego złącza dla akumulatora byłoby możliwe i bardzo praktyczne.