Naprawa

Formularz zgłoszeniowy naprawy dla klientów Elektrobim

Zasady reklamacji

Proces reklamacji przebiega najsprawniej w przypadku zastosowania się do poniższych zasad:

  1. Upewnić się, iż produkt faktycznie jest niesprawny przed nadaniem paczki do serwisu.
  2. Nakleić na paczkę numeru zgłoszenia serwisowego.
  3. Dołączyć do przesyłki ważną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
  4. Odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę w celu uniknięcia uszkodzeń w transporcie.
  5. Nadać i opłacić paczkę (polecamy serwis furgonteka.pl). Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji*. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy – czyli 10 zł.
  6. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą wykonaną przez firmę Elektrobim, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
  7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail lub SMS).
  8. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

*- po wypełnieniu wskazanego oświadczenia